ביצת עין טבעונית – עם בייגל טוסט מהיר הכנה מקמח כוסמין מלא ואיך לא…אבוקדו
הכנות הזו מספיקה ל 5-6 ביצות עין חמודות
המתכון:
המצרכים:
200 גרם טופו משי/רך
1 כף קמח אורז/קורנפלור/טפיוקה
2 כפות סויונז (מיונז טבעוני)
1 כף קמח עדשים
1כף פולנטה קמח תירס גס
1/2 כפית שמרי בירה (אופציונלי)
קורט מלח
1/4 כפית מלח קאלה נמק (שחור)
1 כפית כורכום
אופן ההכנה:
בכלי ערבול לערבל עם בלנדר סטיק את המצרכים הבאים:
טופו
סויונז
1 כף קמח אורז/קורנפלור/טפיוקה
קאלה נמק
מלח
למרקם חלק.ללא גושים.
להעביר 1/3 לקערית אחרת ולהוסיף לה שמרי בירה, כורכום, קמח עדשים וקמח פולנטה ולערבל שוב.טוב טוב.
לחמם מחבת נון סטיק טובה עם מעט שמן זית.
להכין את ׳ביצי העין׳, קודם כל להניח במחבת 2 כפות מהבלילה הלבנה (הלבן),
לתת להם להתייצב מעט ולהוסיף כפית גדושה של הבלילה הצהובה (הצהוב) על הלבן במרכזו או קצת בצד, למראה דומה…😳
תנו הצצה בתמונות🍃
הזהיבו אותן מעט, בדקו שהן עשויות,
הצהוב נשאר מעט רך בפנים.
להגיש ככה, עם סלט ירקות קצוץ, טוסט וגבינה לבנה…
או שידרוג פינוקי בייגל טוסט עם אבוקדו…
ואתם מה? תחזרו אלי עם תמונה חמודה תיוג וחיוך!!!
מתכונים לכל הגודיז:
לבייגל
לגבינה
לביצה בקן
וגם, מאד מזמינה אתכם להצטרף אלי, גם לאינסטוש שלי וגם לפייסבוק של 'דובדבנים של טעם',
קודם כל כי שווה שם,
כך אומרים,
דבר נוסף,
השבוע עומדת לעלות הגרלה שווה שווה,
במיוחד עבורכם,
לקהילה המקסימה שלנו, שלי, אתם אתם!
בואו:
לאינסטוש שלי
ל'דובדבנים' בפייס
מה קאלה נמק. אני בארצות הברית. יש לך מושג איך אני יכולה למצוא את זה? באנגלית ? תודה.
אותו השם רק באנגלית.מלח שחור בטעם גופריתי.ממליצה!!!